Fitbit, Xiaomi, Huawei, Samsung. Všechny tyto značky jsou se svými fitness náramky a chytrými hodinkami až za Apple Watch.
Apple nezveřejňuje čísla prodejnosti Apple Watch. Analytická firma Canalys ale vypracovala průzkum, který právě tyto chytré hodinky staví na první místo v prodejnosti mezi všemi ostatními značkami, nabízející fitness náramky nebo chytré hodinky. Ve třetím kvartálu letošního roku prodala americká firma 3,9 miliónu Apple Watch a drží 23% podíl na trhu.
Z tohoto celkového objemu se prodalo 800 000 kusů Apple Watch Series 3 s LTE modulem. Ostatní značky jsou na tom následovně. Druhou příčku drží Xiaomi s 21 %, pak následuje Fitbit s 20 %. Huawei, respektive Samsung pak dosahují 6 a 5 procent.
Zatímco ostatní výrobci pociťují pokles, tak Apple roste. A zdá se, že právě více uživatelů přechází z jednodušších fitness náramků na Apple Watch. Dokazuje to také 75% meziroční růst.
Zdroj: Appleinsider.com